Såå blöt!!

Godmorgon Vänner!

Eller blöt morgon kanske man ska uttrycka den.
Det här är första gången ever jag riktigt ångrar en pw. Efter killarna lämnats så fortsatte Junie och jag upp på sjöbo.
Regnade lite småspik emellanåt, men inget man hade så ont av. När vi kommit så långt som till almenäs (5 km hemifrån) så blev himlen kolsvart och det kom ett sånt skyfall att jag höll på att spolas bort. Detta höll i sig ända hem (4-5 km).  Iklädd träningsbyxor och fleecetröja behöver jag kanske inte ens nämna att jag kunde krama ur typ 1 liter ur kläderna. Inte en enda torr fläck på kroppen. Nu sitter jag i zipperallen o soffan med en kopp kaffe och fryser! Dessutom har jag träningsvärk i benen.
Skitmorgon! Dagen kan ju bara bli bättre!
 
Från gårdagens träning... därav dagens träningsvärk


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe.. kanske dags och fixa regnkläder av något slag då? :P
hoppas du inte fryser mer snart :)
kraqm!

Svar: Hihi, regnkläder finns det, Men ingen hit att pwa i det ;) Och så visste jag ju inte att det skulle bli skyfall när jag gick ;) hihiKram!
glamina.blogg.se

2012-09-18 @ 12:42:47
URL: http://barnnummertre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0