Dags för fler tavlor...



Satt och tittade tillbaka lite i bloggen och påträffade dessa tavlor som jag gjorde när William var liten.
Har inte haft dem uppsatta nu på ett tag och kom just på att jag måste ju göra likadana till Junie nu inom en snar framtid Fint att sätta upp på väggen i hennes nya rum när flytten gått.
Jag har inte ens berättat för Er att vi ska flytta kom jag på nu. Det blir ingen flytt till Växjö pga lite olika orsaker. Däremot har vi fårr tag på en större lägenhet på andra sidan stan, och vi flyttar redan den 1 oktober.


 

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas & gravid

Vilka fina tavlor! :) Vad roligt med flytt :)
Kram

Svar: Tack =) Ja det ska bli väldigt kul =) Kram!
glamina.blogg.se

2012-09-12 @ 16:33:32
Postat av: Hanna Karlsson

Spännande med flytt. :-)

Svar: Ja, det ska bli kul =)
glamina.blogg.se

2012-09-13 @ 07:31:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: michaela- med syskon i magen ♥


God morgon vännen!

Så fina tavlor..och så spännande med flytt!

Vet du vad. Nu har ag blivit inspirerad av er fingerfärdiga människor att jag ska ge mig på ett försök till att lära mig virka mormorsrutor. om det går bra kanske det lyckas bli en babyfilt haha ;) har ju 20 veckor på mig...
så jag tänkte fråga dig om du vet vart i stan det finns någon butik där man kan göpa garn och virknål och sådär? jag har ingen aaaaning! Vore ju bra om där fanns personal som vet vilken sort jag behöver hihi...

älskar att du bloggar igen!

kram!

Svar: Tack gumman!Hihi,ja jag lärde mig ju virka på youtube så det kommer säkert gå galant för dig. Såg på insta att du börjat lite. Jag köper oftast garnet i kinna, eller så bara på ica city =) Kramar!
glamina.blogg.se

2012-09-13 @ 07:43:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

men åh va fina! älskar speciellt detaljerna med stjärnorna :D
du gör inga på beställning ;) ?

Svar: Tack!! Jag kan absolut göra på beställning om du är intresserad =) Osäker på pris just precis bara, men kan kolla upp det om du är intressead? =)
glamina.blogg.se

2012-09-13 @ 15:36:31
URL: http://www.melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0