Under en filt

1 december om ett par dagar och nu är det jul även hemma vis oss, om än några dagar för tidigt.
Tänkte dela med mig av en liten liten del av mitt kök just nu.
 


Idag är det en dag som alla andra dagar. Grått och trist och ruggit, i vanlig ordning. Inne är det småkyligt och allt man vill är att krypa ner under en filt och mysa och dricka en kopp kaffe. Dock är det inte ens någon ide att påbörja detta projekt eftersom att Junie snart kommer slå upp sina små blå igen.
Dessutom har jag en hel lista med saker som skulle behöva göras, det visar sig i dagens slut hur mycket som blir gjort, haha

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Mitt kök med ju hehe men fint gör du det. Puss

Svar: Haha ja givetvis. Tack! Puss
glamina.blogg.se

2012-11-29 @ 12:18:11
Postat av: Elin Thejas & Junies Mamma

Åh så mysigt du ni har det =)

Svar: Tack =)
glamina.blogg.se

2012-11-29 @ 16:59:02
URL: http://thejasmamma.blogg.se
Postat av: MALIN

Vi har också fått upp lite julsaker! Jag tycker det är jätte mysigt med julen! Fint får ni det iallafall! :D

Svar: Ja det är verkligen mysigt med jul =)
glamina.blogg.se

2012-12-01 @ 00:57:13
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0