Novembers första helg

Nu är första helgen i November bakom oss. Tiden går ruskigt fort! Snart är det Januari och den vanliga vardagen är fakta. En heltidstjänt väntar och en ny förskola för alla barnen står på schemat.
Men om vi börjar med helgen så har det varit full fart från morgon till kväll. Lördagen spenderades på förmiddagen på lekplatsen i stadsparken, vidare upp i några affärer och avslutades på Café. Helmysigt!
Kvällen spenderades hos vännen Anja med familj. Alla våra 6 barn som är i samma åldrar lekte järnet och det bjöds på tacos som följdes av fika, Och gott sällskap! Behöver jag ens nämna att barnen somnade som små troll i sina sängar när kvällen var till enda? Alla tre sov hela natten och vaknade först kl 7 på söndagen. Härligt!
 



 
På söndagen när jag slog upp ögonen var min första tanke att jag inte var bakfull. Haha! Tack barn för att jag har er =) Tänk så många som mådde dåligt i söndags, hihi.
Upp och hoppa och överraska barnaskaran med ett badhusbesök. Detta var verkligen uppskattat!
Väl hemma lagades det lite mat och sen väntade fotboll på tv. Är ju inte mycket för fotboll annars, men var ju självklart tvungen att se när Elfsborg tog SM Guld!
 

Trötta barn påväg hem från badhuset

 
Idag blir det inte många knop gjorda här hemma. Barnen går och släpar runt i pyjamas och jag har inte klätt på mig jag heller. Sådana dagar är det faktiskt tillåtet att ha i vårt hem =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniey LOve

Mysiga bilder=)

Svar: Tack så mycket =)
glamina.blogg.se

2012-11-05 @ 11:58:38
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se
Postat av: Mizca

Här vill jag fortsätta vara och läsa och titta. Sån mysig blogg och så söta barn ;)
Nu skall jag läsa vidare ;) Nyfiken på hur det är ju!!

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar =)
glamina.blogg.se

2012-11-05 @ 12:10:06
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Augustifamiljen

Åh vilken fin mössa där på dom första bilderna.. en av dom egensydda månne??

Svar: Tack! hihi egensytt var det här =)
glamina.blogg.se

2012-11-05 @ 20:23:19
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: Augustifamiljen

Förstod nästan det.. får nog kika runt bland de övriga också tror jag. Mössor får man ju aldrig för många av liksom :)

Svar: Nej jag håller med dig. Så roligt med mycket mössor så man kan växla lite =)
glamina.blogg.se

2012-11-06 @ 14:16:11
URL: http://augustifamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0