Lika och olika

Här om dagen skulle jag ha tag i lite saker som ligger på en externa hårddisken. Såklart kan man ju inte bara hämta det man ska utan man blir sittandes där för att kolla alla gamla bilder. Jag och barnen kollade massa bilder från när de var små, och semestrar vi har haft osv.
Oscar ville se på bilder från när han var bebis och när jag öppnade mapp efter mapp fick jag nästan slag.
Man kan tro att det är Junie som är på bilderna. Jag har såklart tyckt hela tiden att de varit lika, men att det var såhär lika hade jag inte i mina tankar.
William däremot är lite annorlunda mot Oscar och Junie. T brukar skoja om att han är en oäkting, haha, Det är han ju såklart inte =) Han är väll bara mer lik mig och de andra är mer lik T.
 
Här är de alla i ungefär samma ålder 7-8 månader
 
 
Oscar
 
William
 
Junie
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så roligt när man hittar gamla bilder, själv gick jag igenom mobilen för ett tag sen....sååå kul!
Kram
Charlotte- hälsa, kost, träning, mindfulness

2012-06-20 @ 21:38:55
URL: http://momliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0