Vikt upp och datalust ner

Hej vänner!

Här tryter verkligen datalusten. Beklagar! Jag tänker hela tiden att jag ska. Och jag vill! Men det går bara inte. Slår inte ens upp datorn. Kollar allt jag behöver via telefonen.

Jag har jättemycket bilder och saker på datorn som jag VILL blogga om. Fattar inte vad det är för fel. Kommer mig lixom inte för. Sorgligt och jobbigt.

Har förövrigt äntligen börjat ta tag i min vardagsmotion så här efter jul och nyår.
Hår gått upp i vikt och är i allmänt dåligt skick. Kosten har ballat ur totalt och jag känner mig som en säck potatis.
Har gått powerwalks tre dagar på raken och plankan varje dag. Idag tog jag mig inte ut men var faktiskt så duktig att jag nyttjade löpbandet i 30 minuter. Svetten rann när jag klev av. Fortsatte med tabata i planka, armhävningar på knä (loser), och dips. Det är sorgligt att man kan sunka ner sin kropp så. Men nu är jag på det igen och så snart pengar infinner sig på kontot så blir det både nya skor och gym kort.

Nog tjatat om det. Annars mår vi alla bra. Oscar trotsar skiten ur oss och matvägrar fortfarande. William ska i natt sova första natten utan blöja, och Junie växer så det knakar, tjatar som sjutton och vi har fått ett underbart skratt ett par gånger.


I brist på nya bilder så slänger jag in en gammal goding från förra vintern.
Saknar faktiskt håret nu, så nu är det faktiskt på utväxt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0