BINGOOO! (sponsrat)

Brukar du spela Bingo?
Vad spelar du för bingo? Är det på internet? Bingolotto, skrapbingo, eller kanske bilbingo?

Jag spelar inte mycket. Inte på någonting. En trisslott / Tialott en gång i halvåret, på hjul på liseberg en gång om året och på hästar 3 - 4 gånger om året. Ni ser ju själva. Inte mycket spelande för min del.

Bingo är annars ett av dem spelen som är ganska roligt. Ändå blir det lixom aldrig av. Om man mot förmodan spelar så känns det tyvärr som om man aldrig vinner. Men det gäller nog bara att ha turen med sig helt enkelt, som i alla spel.
Men jo, jag har faktiskt vunnit 100 kronor en gång när jag var liten och spelade Bingo.

På Internet har jag aldrig spelat. Varken bingo eller något annat spel. Annars är det säkert väldigt smidigt att bara sätta sig vid datorn och dra en runda.
Skulle kunna bli lättförtjänta pengar om man har turen med sig.

Egentligen skulle man spela lite eftersom att man inte har någon chans att vinna annars. Men ändå är det skönt att man inte har den lasten oxå.

Kommer ni ihåg reklamen som gick på Tv för 100 år sedan. På den tiden som jag gick på högstadiet.
"BINGO.... BINGO IGEN....MEN DU KAN JU INTE HITTA PÅ EGNA NUMMER!!!"


Brukar du spela Bingo?
Vad spelar du för bingo? Är det på internet? Bingolotto, skrapbingo, eller kanske bilbingo?

Jag spelar inte mycket. Inte på någonting. En trisslott / Tialott en gång i halvåret, på hjul på liseberg en gång om året och på hästar 3 - 4 gånger om året. Ni ser ju själva. Inte mycket spelande för min del.
Bingo är annars ett av dem spelen som är ganska roligt. Ändå blir det lixom aldrig av. Om man mot förmodan köper en bingolott så spelar man sällan utan rättar den i efterhand.

På Internet har jag aldrig spelat. Varken bingo eller något annat spel. Annars är det säkert väldigt smidigt att bara sätta sig vid datorn och dra en runda.
Skulle kunna bli lättförtjänta pengar om man har turen med sig.

Egentligen skulle man spela lite eftersom att man inte har någon dchans att vinna annars. Men ändå är det skönt att man inte har den lasten oxå.

Kommer ni ihåg reklamen som gick på Tv för 100 år sedan. På den tiden som jag gick på högstadiet.
"BINGO.... BINGO IGEN....MEN DU KAN JU INTE HITTA PÅ EGNA NUMMER!!!"

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHAHAHAHAHA, Vad var det här för inlägg då? :-) Tur att du skrev "sponsrat" för det hade man ju aaaaaaldrig kunnat ana ;-) Haha.

2012-01-24 @ 15:39:58
Postat av: Anonym

2012-01-24 @ 19:18:46
Postat av: Anonym

Ja den reklamen minns vi HaHaHa

2012-01-24 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0