Tråkiga jag!

Hej vänner!

Jag vet att jag är jättetråkig med mina sponsrade inlägg just nu. Men på sista tiden har det börjat rulla in några förfrågningar om sådana.
Och här hemma är det verkligen inte fett i kassan just nu så jag kan bara inte tacka nej till att skriva ett sådant. Det är ju ändå lite pengar för inte så mycket ansträngning. Pengar som jag kan spara och köpa något jag vill ha för.
Så jag hoppas att ni har överseende med min tråkighet =)

Så vad gör ni vänner idag?
Vi är hemma, och just nu är det bråk om en pappersrulle. Jösses! Här om dagen var det en klädnypa.
Om man inte vet vad man ska bråka om så hittar man tydligen på vad som helst.

Meningen var att vi skulle gå och mata fåglar idag, men som hastigast kom vi igår kväll på att vi skulle åka ner och hälsa på svärföräldrarna i helgen. Så i morse sprang jag i all hast ner till tvättstugan och jag hade tur att det fanns en tvätttid, så den knyckte jag.
Så vi får se om vi hinner med fågelmatningen eller inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår dig verkligen och tycker inte att du är tråkig alls.

Man kan ju faktiskt som läsare välja att läsa ett inlägg eller helt enkelt bara scrolla förbi :)

2012-02-02 @ 10:12:46
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Japp, det är skittråkigt! Och lite löjligt ;-) Varför låter du dig inte bli sponsrad av något du "kan stå för" istället för att sitta och tvångsskriva om något du inte är intresserad av? Försök bli sponsrad av något inom mode, kläder, pyssel - sånt som är "du".



Man märker ju i inläggen att du inte har en aning om vad du skriver om, utan bara vill ha pengarna. Och så mycket pengar är det inte att det är värt att förstöra en annars så fin blogg för att sitta och skriva om bingo och roulette!

2012-02-02 @ 15:26:45
Postat av: Fröken M

Äh, jag förstår dig 1 Har man småbarn och går hemma är alla pengar välkomna, stora som små. Och ofta är just de där slantarna enda chansen att kunna få unna sig själv något :)

Ha en mysig dag raring !! kram

2012-02-06 @ 08:34:05
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0