En flummig heldag

Hej på Er!

Idag har jag inte haft någon data tid över huvud taget.
Jag o barnen har haft en jättetrevlig dag.
Den började redan tidigt i morse. Kl 10 stod vi parkerade vid biblioteket.
Vi hade planerat in att vi skulle vara med på sångstunden. Va har aldrig varit med. Så det var med spänning vi klev in i sagorummet. MYCKET folk var det. Barnen var väldigt reserverade och blyga i början. Men efter ett par sånger var det full fart på dem. När sångstunden var slut så ville de inte gå därifrån. Hihi.
Dom hade ju inte så mycket att välja på eftersom att det var slut, men vi stannade kvar på bibblan, matade Junie, pusslade, läste Alfons Åberg och lekte i den stora bilen.
2 timmar efter att vi kom fick jag muta med mig dem därifrån :-)
Med en hel bunt nya böcker.
( Junie och jag ska vara med på sångstunden nästa tisdag med när killarna är på dagis, himla kul )

Mutan för killarna var iaf fika på stan. Och det tackade de inte nej till precis.
Vi gick till Åhlenshuset, tycker de som har caféet där är så trevliga. Det var de även denna gången o de tycker ungarna är så söta. Fick även prata med några tanter som undrade om alla dessa söta ungar var minna. Hihi.

Först vart det smörgås för alla, och var man duktig fick man kaka med.
Minna små galenpannor slukade mackorna i ett naffs, likaså kakorna.

Sen tog vi oss en sväng på stan. Killarna fick ett spel på leksaksaffären. Vi har dåligt med den varan här hemma.
Stannade även till på presentknallen där de hade 50% på deras redan billiga sortiment. Blev 2 ljusstakar, en behållare för diskmedel och en fin plåtburk för kaffe, allt för endast 120:-

Killarna var på toppen humör och busade och flummade dagen igenom ( som ni kanske ser på fika bilderna )
Kl 15.20 var vi hemma igen.

Underbart när man får sådana dagar att minnas i svåra tider :-)


 


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till två små troll

Vilka härliga bilder gumman, ni ser ut att ha haft en skön dag tillsammans.



Njut av dessa dagar gumman, som du kan få spendera helt med dina små älsklingar. Utan stress, med jobb och vardag. Bara få njuta av stunden. :)



Det lät gudomligt. :)



Kram

2012-02-28 @ 21:40:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Härlig dag! :)

2012-02-28 @ 21:57:00
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se/
Postat av: frida

Kul att dom dragit igång sång stunden på bibblan igen, vi va där ett par gånger innan jul :)

Vet att min lilla kusin va där idag hihi :) Vi ville oxå gått , men ja kanske inte så popis me magsjuka baciller, nån måtta får de vara, vi fick helt enkelt hänga på city gross ist haha ;)



Men vi går gärna nästa vecka :D Å då kan vi ju kanske gå ihop isf ? :)



2012-02-28 @ 23:11:49
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Melanie

vilken toppendag, bibblan är ju hur bra som helst! :-) Vi var också på sångstund igår, på tisdagar har dom på ÖF för barn mellan 1,5-4 år. Jättekul och det brukar vara mkt folk:) Tänkte gå på lite rytmik sedan med lillebror, men det blir ju inte än på ett tag ;-)



Ja jag veeeet, det har gått så sjukt fort allting! Din lilla tjej börjar bli så stor och vår lillebror är snart här - vad hände och hur gick det till?! :-) Jag hoppas det ska gå bra allting och att inget oförutsett händer nu på slutet. Ska bli skönt att få tillbaka sin egen kropp, men visst kommer man sakna kulan sen emellanåt. Det gjorde man ju första gången också minns jag:-)



Hur går det för dig med lchf-kosten och träningen och allt sånt där föressten? Kram!

2012-02-29 @ 08:13:46
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härlig dag!



Tack, jag är väldigt nöjd faktiskt! ;)

2012-02-29 @ 09:00:20
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till två små troll

Tack min vän! :D

2012-02-29 @ 10:10:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Låter som en himla trevlig dag med dina tre! :) Ja det är både mysigt och vemodigt. Jag menar vart tog bebisen vägen och allt?:) Men samtidigt så är det härligt med hur han är nu och all utveckling som kommer:) Kram

2012-02-29 @ 10:38:39
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Melinda - stolt mamma till 3 killar ♥

sv, Ja de kan lätt bli så imellanåt :) de små liven utveckas ju och har sina olika perioder.. ibland kan det vara cool lungt och ibland kaos och fullt upp =P Visst jag ska väl inte klaga som bara har ett barn hemma just nu =P Kan tänka mig att det är fullt upp hos dig med :) Melvin är ju altmer vaken och sover bara 30 min på dagen typ 2-3 gånger, ibland kanske 1 timma om man har tur =P och på dessa 30 min hinner man fan inte mkt =P rasta hunden.. hinna sj att gå på toan.. fixa käk.. diska.. tvätta.. puuuuh ^^



Superfina kläder du hittat på tradera =D



Kramar

2012-02-29 @ 11:12:09
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Om 4barnslivet

Ser ju huuur mysigt ut som helst:)

Jag älskar din header!

Kram S

2012-02-29 @ 13:24:28
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

Godingarna !!

Viggo vill gärna fika när vi är på stan, men sen slutar det mest med att han glömmer godsakerna och springer runt istället...

Kram

2012-02-29 @ 20:03:40
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0