Inget GO i stegen =/

Tack för all omtanke och alla kommentarer! De värmer!

Idag har det varit ganska segt. Har gått runt och irriterat mig på saker och barnen har tjatat om allt och tjafsat.
Blev förbannad för jag inte kom i favvojeansen och bestämde mig för att köra på 100% från nu!
Började redan ikväll med att ta mig ut i regnet på en PW. 6 km vart avverkade på strax över timmen, men det var inte nått skoj alls. Fanns ingen energi och push i stegen alls. Segade mig runt rundan och det va skitjobbigt och det kändes som det tog jättelång tid.

Det kommer bli en runda i morgon med, och då hoppas jag att det är lite mer fart i benen!

Nu står det taco mys på schemat!
Trevlig fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: Russin

Tycker du är jätteduktig som kom iväg på en pw trots att du inte kände för det.. toppenbra ju.. sedan att det kändes seg spelar ju ingen roll du gjorde ju det iaf,..:)



kramisar

2012-04-20 @ 21:12:44
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Maria

Vad duktig du är som kör på även när det inte är kul alls. Jag vet hur segt det är när man inte alls är på g när man ska gå PW. Hoppas på piggare ben i morgon som sagt. :)

2012-04-20 @ 21:40:00
URL: http://Msomimaria.blogspot.com
Postat av: Mandy & River

Tack snälla :)

2012-04-20 @ 23:22:09
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: melanie

Hej vännen!

Ursch vilken hemsk upplevelse, kan inte ens föreställa mig! och ni som varit med om det två ggr också. Fy! Hoppas verkligen att det inte händer igen, gud vad otäckt! Skönt att han mår bättre igen iaf! Fina killen!



Heja dig som gav dig ut i regnet, vad härligt! Jag gillar att gå och springa i regn, det gör mig ingenting - skönt tycker jag:) Och sådär är det ju ibland, det går segare vissa dagar och man är inte lika på. Men rundan är ju inte ogjord för det! Du gick ändå och all träning är bra träning!

Och vad har du för storlek på dina favvojeans om du inte kommer i dom? Du som är så liten och smal menar jag! ;)



kram!

2012-04-21 @ 07:22:26
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0