Hundens tur att träna

Förutom att jag tagit hand om hemmet och Junie idag har jag ju somsagt färgat håret, men utöver det har jag även småtränat Ace lite här inomhus och gjort träningsgodis åt honom.
Har bestämt att jag ska börja klickerträna honom så just nu håller vi på att öva in klickern. Det går jättebra och jag tror att vi är redo för att träna utomhus nästa gång. Kanske redan ikväll på långrundan? =)
Måste tvinga T att läsa kapitlet om vem som bestämmer oxå. Haha, för som det är nu är det hunden som bestämmer över T och så ska det Inte vara! haha!

Hundgodiset då.. fy vale! När de tränar ska de ju ha nått extra gott. Kort o köttbullar i all ära, men det är lixom inte det roligaste att ha med sig i fickan! Nä, torkad blodpudding is da shit! Han älskar det. Det kladdar inte, och man kan frysa det. Nackdelen är att det luktar blodpudding i hela lägenheten nu.. kräkfärdig, jag som hatar blodpudding! Men vad gör man inte?




Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh vilken härlig bild! Så fin han är! :D

Kul att det går bra med klickern!



Sv; Tack fina du! :D

Du jag förstår dig, jag börjar lessna på det också...jag kommer aldrig va nöjd förrän vi har ett större ställe ;) Och det jag gör nu är att klickar in på hemnet.se stup i kvarten, för att bli dyngkär i hus som vi inte har råd med = bli deppig. ;) Haha! Inte så smart :P

Ja, släng ut en annons! Det har jag hört brukar funka skitbra, då man oftast har första tjing på hus sm ägaren kanske inte orkat lägga ut på uthyres än. :) Kanon! Jag håller tummarna för er! :D

KRAM

2012-04-13 @ 21:36:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0