Tack!

Godmorgon vänner!

Först av allt vill jag bara tacka för alla era fina kommentarer! Jag blir verkligen glad när jag läser det ni skriver!
Jag ska sätta mig och svara er var och en så snart jag kan. Jag får ta några då och då.

Jag är som sagt supernöjd med håret! Det är så himla skönt att vara korthårig, och jag ångrar inte en sekund att jag klippte av det. Det var tjockt tungt och slitet nu, och tjejen som klippte mig tyckte att jag gjorde rätt.

Ang färgen så tackar jag för alla tips om att använda silverschampo. Jag har dock redan provat med detta, och det skriker fortfarande GUUUULT om håret. Nu har jag löst problemet hoppas jag och återkommer med bild om ett par timmar hoppas jag.

Det är väldigt mycket hår prat nu känner jag, men jag ska försöka blogga om någonting annat under dagen. Ska oxå gå igenom era bloggar som jag inte gjorde igår. Jag slog inte ens upp locket på datorn igår. Hade och göra hela dagen, och när kvällen kom var jag helt slut!

Hoppas att ni har det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: emma viklund

Silverschampo är bra, kom bara ihåg att inte ha i för länge, för då kan håret bli SILVRIGT, var med om det en gång, blev alldeles lila-silvrig i håret... Men att bara massera in lite en stund och sedan skölja bort, brukar funka fint :) ÅÅ, nu vill jag med köpa blonderingsfärg... vilken använde du förresten av alla märken och nyanser? :)



KRAM

2011-09-15 @ 11:38:57
URL: http://emmashjartan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0