Hos Kappahl!

Oj oj oj vad jag känner mig bra idag!
Vad ja har sparat pengar. Det är ju verkligen toppen.
317 kronor har jag sparat allt som allt för att vara exakt. Det är mycket pengar! Gick (läs åkte) som sagt ner till knalleland för att köpa stjärndressen till sessan och en tröja till W i födelsedagspresent. Kom därifrån med en massa mera kan jag berätta.

Kom först in på Kappahl. Där jag möts av skyltar som lyder "25% på hela köpet för dig som är medlem"
Tjong i medaljongen, sådana erbjudanden struntar man bara inte i. Fick tag i dressen som för övrigt kommit in igår. Kassörskan sa att de kommer ta slut jättefort! tog för övrigt strl 62

Men så onödigt att bara köpa denna när det är rabatt på hela köpet! Så jag plockade på mig ett par saker till som jag spanat på en längre tid. Det gäller att passa på.


Tog allting i strl 62, det är en väldig storleksskillnad på stjärndressen och den grå dressen. Vilken som är liten i storlek och vilken är stor i storlek. Det är frågan.

Jag gillar verkligen Kappahls kläder! De har verkligen gjort ett lyft de senaste åren. När Oscar var liten tycker jag inte att det fanns så värst mycket snyggt. Och alla babykläder var så breda.
Nu vill jag nästan bara handla där. Tummen upp säger jag!

Lindexbesöket kommer snart upp det med!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken härlig shopping, stjärndressen är helt ljuvlig! kram

2011-09-22 @ 16:23:55
URL: http://www.carolina1979.
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Älskar känslan av att ha fyndat :). Kappahl har verkligen jättemycket fina barnkläder!

2011-09-22 @ 16:54:36
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

den grå klänningen är sååå fin! den vill JAG ha på mig! ;)

2011-09-22 @ 20:17:24
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Jag älskar den rosa dressen, Nova passar så fint i den :)

2011-09-23 @ 12:30:00
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0