Godmorgon Vänner

img_1129 (MMS)

Wille och Ace. Gammal bild Godmorgon vänner!! Här har vi vaknat upp till en riktigt grå lördag. Hoppas vädret blir roligare under dagen så blir det roligare att gå ut.  Vi är uppe med tuppen och tvättar. Tvättid till kl 14. Väl behövligt kan jag säga.  Efter det har vi ingenting planerat. Tänkte som sagt ta oss ut, men ingen aning om vad vi ska hitta på.  Nu under förmiddagen ska jag klicka in ett inlägg om fortsättningen av gårdagen. Har massa bilder.  Vad har ni vaknat upp till för väder idag?


Kommentarer
Postat av: Melanie

vilken go bild!

Här har vi vaknat upp till solsken och blå himmel, en riktigt fin höstdag! Mannen är ute med Moa i lekparken och jag ska snart sticka iväg på ett träningspass.



Vad skönt att du ändå mår relativt gott, tänk att det snart är slut på denna 3e grav för dig. snart är lilla tjejen här:) Jo tack, jag mår rätt ok jag med! Ska inte klaga, det enda jag önskar är mera sömn, men det gör man ju alltid;)



Hoppas ni får en fin lördag fina du!

2011-09-24 @ 10:08:47
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon söta..Ja vi får se när våra små kommer till oss för massa mys,,Vill få det överstökat nu med..Hur ligger ditt sf mått på magen..

Ha en fin lördag.kram kram

2011-09-24 @ 10:09:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0