Finbesök och Ingen Bebbe

Piioo jag är så trött så trött!
Vi har precis haft besök av min vän Jeanette och hennes Novalie. Vi har inte hörts av på månader, och det var så skönt att få träffas igen! Nu får det bli ordning på allt igen.
Det har varit en jättetrevlig em och barnen har lekt. Ovanligt lugnt måste jag säga. Men med tanke på att jag var trött redan i morse och har varit det hela dagen så är det inte så konstigt att jag är slut nu.

Inväntar lite tacos som min älskade håller på att laga till. Underbara du!
Sen blir det nattning av barn och en varm skön dusch.

Ingen bebbe på G än. Inte ens en sammandragning idag. Konstigt! Vi väntar otåligt och hoppas att det kommer ut ett litet mirakel på kanelbullens dag, då även min far firar födelsedag. Hade varit lite kul med den äldsta i familjen och den yngsta i familjen fyller år på samma dag.

Trötter Sara

Hoppas att ni har en fin kväll godingar!


Kommentarer
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Ja det med boken Ett barn blir till är helt sant! Dem höll intervju med Lennart Nilsson om det och han har sagt som det är, ett av fostren var även utomkvedskap :( Usch det var så jobbigt att få veta, det är ju långt ifrån samma sak med boken kan jag säga.. Men när man tänker efter riktigt noga så ska det väl mycket till för att kunna gå in i en mage med kamera och belysning osv utan att skada eller störa graviditeten...

Gud vad snygg du är i den korta frisyren :) Verkligen!! Vad kul att du vågade.. Det skulle jag aldrig göra. Men det är supersnyggt!



Kram gumman

2011-09-30 @ 19:54:48
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Jannie

Godmorgon!

Det är ju så spännande detta med väntandet!förstår om du iofs tycker tvärtom... ; )

Inte länge kvar iaf!O så har ni ett litet underverk till!Underbart.



Tack snälla!Kul att du gillar mina bilder.Önskar bara jag kunde "gå in för det" lite mer så de blev riktigt bra! ; )

Då blir det du o jag o var sin sådan härlig kofta!

Kramar

2011-10-01 @ 07:58:50
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: krillan

guuuuu så fin du är i håret!! :) jag är avundsjuk ;) Håller tummarna att hon kommer på kanelbullensdag :D

2011-10-01 @ 19:47:55
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0