Årets första



Igår syddes årets första namnmössa, eller kanske inte ordagrant eftersom jag säkert gjorde ett par i jan, feb.
Men vi kan ju kalla det säsongens första då.

Svart med röd. Vart väldigt fin!
Nu funderar jag på att ta en liten tur till mark och kolla lite tyger. Man blir ju som besatt!
Bäst att passa på nu innan sessan kommer, för då blir det nog ganska naturligt att hålla sig från symaskinerna några veckor.

När jag kommer hem ska det påbörjas en Moln mössa och en Namnmössa som en av fröknarna på förskolan beställt. Set är så kul!

Hoppas att ni får en fin dag alla underbara!


Kommentarer
Postat av: Melanie

Jättesnygg, du är så duktig!

Ja det är inte lätt detta med ytterkläder och storlekar alltså...Men det är bra att syskonen kan ärva av varandra verkligen, då blir det inte så dyrt iaf :--) Hoppas dom passar!

Kram!

2011-09-02 @ 10:46:32
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Mamma & Mormor

Mycket snygga mössor! + mycket annat snyggt som du sytt.

Ja inte har fått det ärftliga anlaget från mig inte ler



Kram till er alla

2011-09-02 @ 12:03:11
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan..Så snygg mössa..Vad tar du för sy sån till min prins med William på som bilden visar med eller står det annat namn..

Ja snart är våra små töser här..Ha en fin fredag.kram kram

2011-09-02 @ 12:39:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Maria

Gu vilken fin mössa! En sådan skulle vår William ha haft också! :) Det tåls minsann att fundera på! :) kram

2011-09-02 @ 23:36:08
URL: http://msomimaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0