Vad händer

Godmorgon godingar!

Hinner som sagt inte med bloggen. Men jag försöker ska ni veta! Tycker det är himla synd att den kommer i skymundan eftersom det är ett av mina stora intressen.

Idag var barnen uppe 5.30 VARFÖR?! När det är lördag! En fråga som man troligtvis aldrig kommer att få svar på.
Nu klagar man för att de är morgonpigga. Om 10 år kommer man klaga på att de aldrig går upp innan klockan 12 på dagarna *skratt*

Idag är jag själv hemma med småttingarna.
T har dragit ner till Landskrona?! för att hämta hem en bil. Han sålde sin ögonsten igår för att lämna plats för ett annat projekt.
Han beräknade att vara hemma tidigast kl 15 i eftermiddag.
Vi själva väntar besök av söta Jeanette och Novalie som ska komma till lunchtid. Planerar att steka pannkaka! Perfekt när man måste göra åt med mjölk!

Framåt kvällen ska vi åka ner till svärföräldrarna i Växjö.
Jag antar att det är många som väntar med spänning på en liten bebis där nere. Där stannar vi iaf kvar till måndag eller tisdag. Sen måste vi hem eftersom BVC kommer på hembesök på tisdag kl 15.
Barnen har fått höstlov från förskolan den kommande veckan. Och T har passat på att ta ut sina resterande 5 pappadagar. Så på onsdag fortsätter vi upp till mina föräldrar utanför Örebro, och stannar där några dagar. Gillas!!!

Nu ska jag kolla igenom nätet en gång, sen plocka undan frukostens disk och fixa till mig själv lite. Om jag hinner. Sessan har sin sovperiod nu på förmiddagarna så man får passa på.
Killarna är bänkade framför Bamse.

Hoppas ni har en fin lördag ni fina!


Barnen hade höstfest på förskolan igår och fick klä ut sig. Ogge blev katt och Wille bilmekaniker. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Har inte kikat in på ett tag. Stort grattis till dottern! :-)

2011-10-29 @ 10:58:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: michaela med tiger

låter verkligen som att ni har härliga och fullspäckade dagar framför er! alltid mysigt att umgås med familjen, det gör vi för fullt nu vi med ;)

kram på dig söta! hoppas du och barnen får en mysig och intensiv dag! ;)

2011-10-29 @ 11:23:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: frida

Haha nee så de va skönt me en ny !:P



Jag såg dej förresten i torsdag när du körde in vid rödljuset, ja å Noel stod i bilen för att svänga ut hehe :) Vit bil ?



Haha vilka sötingar!:) Kul att få klä ut sej !;D



Kramar!!

2011-10-29 @ 18:03:39
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sara

Hör av dig om tid finnes när ni är här uppe :)

2011-10-30 @ 06:08:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Melanie

haha vilka godingar! :)



och du, jag vet hur det där känns. Moa vaknar alltid vid den tiden, och har alltid varit sådär morgonpigg. Phu....

2011-10-31 @ 09:41:43
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0