Regnigt värre!

Fy vilket väder det är ute idag!
Det verkligen spöregnar allt det kan, och blåser!
Det var inte ett dugg lockande att kliva ur sängen kl 7 idag. För att sedan ge sig ut med 2 barn till förskolorna.
T hade lämnat sin jacka hemma, tur för mig, så den slängde jag på mig. Den gick ju att knäppa.

Stackars barn som skulle ha utflykt idag. Jag undrar om de ger sig ut i detta? För det är inte lite regn det är tal om!

Natten har varit bra! Har bara vaknat ett par ggr.
I magen stökas det på men jag vet inte vad. Jag har inga planer alls för dagen och jag lämnar det så. Tar en dag i taget. I morgon står ett besök hos BM på schemat. T har lovat att komma hem från jobbet och passa killarna under tiden. Det betyder mycket att jag inte behöver ta med dem. Så mycket enklare.

Detta blev inte ett så intressant inlägg känner jag. Men jag gör ju ingenting så det finns inte så mycket att skriva om.

Funderat ett par dagar om ni vill gissa vilken dag lillan bestämmer sig för att komma? Bara på skoj alltså!?
Så slänger nog upp ett gissningsinlägg snart så får ni vara med om ni känner för det =)




Kommentarer
Postat av: Melanie

MEn vilket vacker bild på dig! Nu är det ovant att se dig i det långa håret igen hehe:-)

Ja du gör nog bäst i att inte göra någonting. Bara vila så mycket du kan. Ta ett bad, läs en bok, sooov:)



hmmm, jag tror att det är en flicka till. Det bara känns så, men det vore spännande med en pojke också. En av varje liksom, vad mer skulle man kunna begära? Men vi har namnen klara, vad det än blir, så nu vill vi bara veta haha. Så man kan säga namnet istället för...den lilla bebisen i magen typ;) Moa var Moa redan i vecka 19, och det var skönt att ha ett namn att kalla henne vid liksom:)



KRAM!

2011-10-06 @ 09:44:34
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hej! Tycker absolut inte du ska känna att du skriver tråkiga meddelanden. Är imponerad av att du orkar och hinner skriva trots läget för när jag var höggravid hade jag ingen motivation alls och nu när lillkillen är här så förstår jag inte vart tiden skulle kunna hittas till att blogga ;) Tack för att vi får följa dig i graviditeten! Hittade förresten din blogg ganska nyligen (i somras någon gång..) och fastnade direkt. Extra roligt är det att min lilla stjärna på 6 månader heter William precis som en av dina prinsar ;) Tack för en inspirerande blogg!

2011-10-06 @ 09:45:02
Postat av: Sara

Åh fin! :)

2011-10-06 @ 10:44:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: frida

Oh jag ska gissa i nästa inlägg hihi :) Får se ifall jag kan gissa rätt, jag gjorde ju de me Noel :P Eller a ja gissade inte, jag sa att ungen får banne mej komma ut den 28 jan :P haha



Men ville bara skriva på detta inlägg oxå å säga att gud vilken fantastiskt vacker bild!!!! :)



Kramar!!

2011-10-06 @ 21:55:52
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: My Vestlund ❣

Tjusig!

2011-10-11 @ 15:20:11
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0