Kallt höstväder

Nej, jag har inte fött än. Bara lite dålig uppdatering från min sida igen.
Har försökt blogga via appen ett tag, men den vill inte publicera. Blir trött på saker som inte fungerar!

Här har vi en myslördag.
Vi har spenderat ett par tre timmar ute i friska luften. Vi bestämde oss för att ta med oss fika och gå till djurparken och leka. De har jättebra lekplatser inne i djurparken nämligen.
Det vart mycket lek och bus och kanåkning. William har lärt sig klättra i nät idag. Så duktig kille!

Kallt var det dock. Speciellt för mig som inte har en chans att kunna stänga jackan.
Endast 12-13 grader och blåst gjorde sitt.
Barnen hade jag tagit på fodrade regnställ/overall så de hade det lagom varmt och vindtätt.

image description

Kameran hade jag med mig. Men när jag tog upp den ur väskan så fungerade den inte. Nej konstigt! Batteriet till den var hemma i laddaren. Smart Sara!

När vi kom hem så la sig William och jag i våran säng, och somnade. Vi sov nog strax över 1 timma. Så skönt det var. Nu har vi ätit för en stund sedan. Oscar och Tobbe är ute och tvättar bilen och jag och William är inne och myser vid tvn.

Ikväll blir det lördagsmys och lördagsgodis.

I magen stökar lillan på. Dock inte en enda SD. *suck*

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack vad du är söt gumman!



Jag håller alla tummar och tår för att lillan i magen vill kika ut snart :)



Trevlig lördagskväll på er!

Kramar

2011-10-08 @ 18:55:08
URL: http://lifestyleblogs.se/malin/
Postat av: Melanie

vilken härlig dag!!

2011-10-08 @ 19:03:23
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Trist när man glömmer batteriet!

Här brukar jag lyckas glömma ladda batteriet så att det dör efter tre kort där man är och de gångerna så har jag oftast släpat med mig kameran ganska långt...



Ha en trevlig lördagkväll och hoppas att det snart är dags.

2011-10-08 @ 19:40:57
URL: http://husnrnio.se
Postat av: frida

Mhm okej.. vad man har läst om de iaf så verkar de ju funka för väldigt många iaf..

Men ja man tycker ju att de borde vara lika för alla. :S



Aaa ja hoppas han kör me den taktiken, de hade ju vart skönt :P De är inte kul å se när han har så ont iaf =/ .. Fast hellre lite tand ont än öroninflammation igen !



Tusan ja som trodde du va inne å födde! Hon skulle ju komma idag tänkte jag hehe.. nu har hon ju bara 1 timma kvar på sej :P

Kanske hon kommer på måndag ist :)

Vi hade oxå tänkt djurparken i helgen, men de blev aldrig av.. eller a de e ju en dag imon oxå, men tror inte de blir imon heller.. måste gå nån mer gång innan de stänger iaf hoppas ja :)

Hoppas ni haft en fin dag/kväll iaf :)



Kramar!!

2011-10-08 @ 22:54:35
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0