Detta händer just nu

Till och börja med vill jag tacka er för era otroligt fina kommentarer! ♥ Det är ni som kommenterar som får bloggen att leva vidare. Man blir så otroligt glad!
Tyvärr har jag inte ork att svara er alla just nu personligen. Men jag hoppas att ni förstår det.

Jag har just kommit hem från BM.
Besöket gick bra, men är ändå lite besviken. Alltså, vad är Borås för konstig kommun egentligen?!
Jag visste ju att de inte gör någon hinnsvepning. Men när jag frågade om hon  ville känna efter om det hänt någonting efter mina 5 timmars värkar igår fick jag till svar att nej, det gör dom inte här på barnmorskemottagningen! Men herre min je! Jag trodde att de var barnmorskor som jobbade där. Och så kan dom inte ens känna efter om man öppnat sig något.
Allt annat såg bra ut med lillan iaf.

Efter besöket tog jag mig upp på stan en runda. Tänkte att en promenad kanske kan göra sin nytta.
På vägen tillbaka till bilen har jag så ont att jag knappt kan gå! Både i magen och i ljumskarna av foglossningen.
Efter det så har jag nog haft 2 värkar, så tror varken det gjorde mer eller mindre. Ska dock vila lite nu får vi se vad som händer.

Det var en liten snabb uppdatering om vad som sker här just nu iaf. Blir inte bättre än så.
Klart att jag lovar att fortsätta uppdatera om det mot förmodan skulle hända något mera.

Hoppas att ni har en fin fredag fina fina ♥
Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

fan vad surt att behöva vänta ytterligare, men håll ut! :)

Jag minns hur jäkla frustrerad jag var dagarna innan Jack kom, gick 4 dagar över tiden.



kram

2011-10-14 @ 15:47:55
URL: http://matildasbrain.blogspot.com
Postat av: frida

Men gud va lama barnmorskorna i borås ska vara då!! Hon kunde väl iaf ha känt efter så du kunde fått reda på ifall de har hänt något eller inte.. åh va irriterad jag hade blivit haha!



Hoppas ni får en mysig fredag iaf ! :)

Kramar!

2011-10-14 @ 17:15:20
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vad tråkigt att dom inte känner efter/gör hinnsvepning och speciellt när du frågade t.o.m!? :O Konstigt!



Hoppas det startar snart, i helgen blir det iaf, det känne rjag på mig :) Sätt dig nu och varva ner, du behöver vila inför det som komma skall <3



STOR KRAM & LYCKA TILL <3

2011-10-14 @ 19:06:30
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sofie

hm... de gjorde hinnsvepning på mig på bf-dagen.... i borås! Skumt! Hejar på dig o kikar in flera gånger om dagen!

2011-10-14 @ 20:47:03
URL: http://proppenssmycken.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Urs vad irriterande! Förstår att du ville veta. Hoppas du myser just nu i soffan eller kanske har starka värkar på förlossningen?:) Det vore något! Kram

2011-10-14 @ 21:08:54
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Thereses liv och vardag

Heja, heja! Nu tittar hon nog ut snart! Förstår att det är drygt, men snart så! Vad konstigt att bm inte kunde göra en undersökning. Det tycker man ju att de borde kunna göra. Ha en mysig fredagkväll! Kramar

2011-10-14 @ 21:21:39
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: malin

hoppas att det sätter igång för dig snart, gick själv över 14 dagar med sonen och jag vet hur segt det känns. Varje timma är som 12 ungefär!!

Lycka till!!

2011-10-14 @ 22:15:42
Postat av: krillan

håller tummarna fina du!

2011-10-14 @ 23:52:24
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0