Lättretad

Idag känns det som man är en varning för sig själv.

Natten har varit mindre bra. Har vaknat av magknip flera gånger. Vaknat för att vända på mig och bökat med kuddar.
Jag sover ALLTID på magen. Så det är problem för mig nu när inte det går längre. Pallar upp med kuddar både högt och lågt. Funderar på att leta upp amningskudden som gömmer sig i källaren någonstans och se om man kan sova med den.

Som om inte det hade varit nog kom BÅDA ungarna upp strax efter 5 och tyckte det var morgon  = INTE OK!!

Så idag känns det som att jag är på lite lagom tjurigt humör. Lättretad var bara förnamnet.
Som grädde på moset har Oscar nu kvicknat till och är på sitt bråkigaste jävligaste humör. Och barnen slåss som katt och råtta.

Kan dra en lättad suck att imorgon ska jag åter till jobbet! Som jag längtar!

 

Missuppfatta mig inte på något vis.
Jag Älskar mina små! Vissa dagar är bara mindre roliga

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0