Godkänd!

BVC Besöket gick bra. Wille vart godkänd. Och hon tyckte inte att vi behövde vara oroliga för talet.
Vi pratade lite om hur Oscar hade varit i talet vid den åldern. Något som jag själv inte lagt på minnet eftersom jag då inte hade något att jämföra med.
Men vad hon tyckte sig minnas, och läste sig till var att William ligger lite före Oscar i talet vid 2½ års ålder iaf.

Det blev sagt att vi ska följa upp det vid 3 års ålder, eftersom jag ändå kommer gå vid henne med våran lilla nyfödding i höst. Känns skönt!

Wille vägde 12,5 kg och är 84,5cm lång.
Han har alltså växt 5,5 cm på ett år. Men som hon sa så mättes han liggande förra gången, och då blir det alltid ett litet hopp nedåt när man börjar mäta stående.

Men pojkarnas storlek oroar jag mig inte över. Jag vet att jag har små barn, och kan inte begära så mycket heller eftersom både jag och T är korta, och våran släkt är övervägande kort.

Om ni bara talet ville komma igång på dem båda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0