Allmäntilstånd i Vecka 18+6

Idag har jag fått ändra datumet för vårat 3D ultraljud.
De kunde under inga omständigheter göra några kompromisser ang att ha barnen med sig. De tillät inga barn under 7 år vara med på ultraljudet. Även fast att vi det att det inte är några allvarliga fel på barnet.
Lite trist - Tror Oscar hade tyckt det varit intressant.

Det nya datumet är den 7 Juli. Klockan 19.00

Det är kalendervecka 27, då har barnen fått sommarlov och ska vara hela veckan ut hos sin farmor och farfar.
Så vi får passa på att ta det då.

Idag är jag i vecka 18+6.
Känns så trist att bli bakflyttad 10 dagar. Det kan hur som inte stämma eftersom bebben var planerad och jag hade sten koll på både mens och ägglossning.

Ska bli otroligt spännande och se när den bestämmer sig för att komma.
Oscars BF datum enligt UL var den 18e feb. Och enligt sista mens den 10 feb. Värkarna började morgonen den 10 feb.
William hade BF datum enligt UL den 20e nov. Och enligt sista mens den 22 nov. Värkarna började på morgonen den 22 nov.

Som små klockor.

Annars mår jag bra nu i min graviditet. Problem att sova eftersom magen är i vägen.
Känner av foglossning.
Har dåligt blodtryck.
Annars heeelt ok!
Känns som om magen sitter lägre denna gången än den gjorde med killarna. Och magen känns tyngre.

Spännande Spännande!

Idag
Kofta - Gina Tricot
Linne - H&M
Jeans leggings - Gina Tricot
(kan verkligen tipsa om linnet!, det är super! Ej MAMA, men bra längd och lagom töjbart. ca 80:- på Hm)



Kommentarer
Postat av: Helena

Det är så kul o läsa om erat liv o din graviditet! Önskar att jag oxå kom igång med bloggandet ordentligt! :)

2011-05-19 @ 16:21:36
URL: http://busellasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0