Efterlängtad vecka




Igår gick jag in i den efterlängtade vecka 12
Känns väldigt bra måste jag säga!
Första magbilden i sista graviditeten är tagen.

Mitt illamående börjar bli bättre. Sakta men säkert. Jag har såklart jätte jobbiga dagar då jag inte kan ta mig för någonting. Men det börjar ljusna iaf.

På måndag är sjukskrivningen slut och jag har informerat chefen om att jag kommer tillbaka.
Jag måste göra ett försök. Varken kul eller bra att gå hemma för länge.

Igår var jag hos barnmorskan.
2a delen av min inskrivning (vi delade upp den). Diverse blodprover, och även ett cellprov.
HATAR både blodprov och gyn! Men det gick väll ändå.



Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till 2.

Grattis :) Vad skönt.

Och vad skönt att du äntligen börjar må lite bättre. Håller tummarna nu för att det ger sig och att du får komma tillbaka på jobbet.



Fin magbild. Du har en jättefin mage! :)

2011-03-17 @ 11:17:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis till graviditet nr 3 :) Du har en jätte fin mage :D

2011-03-22 @ 13:00:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0