Äntligen





Vågar knappt säga det, men jag tror att jag är på bättringsvägen från mitt illamående.
Eller oxå är det bara för att jag är förkyld och inte känner alla dessa dofter i allt.

Har iaf hittat min efterlängtade skiva med Photoshop på nu idag. Det tog tid.
Letade igenom hela lådan med barnens dvd filmer och sorterade upp allt som var i en enda röra.
Där, i botten av lådan, utan fodral. Där låg den. Yeeej!

Bilderna är från i lördags när vi var på lekplatsen med farmor.
Då det var strålande väder. Till skillnad från nu. När snön sakta börjat smälta, och vägarna var torra.
Nu har det snöat och slaskat skit i 2 dygn!

VÅR TACK!
Vad har ni för väder?




Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Vi bor i Skåne. 

Usch ja, jag mådde oxå jätteilla. Hemskt!

2011-03-10 @ 12:58:23
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Fina bilder på barnen 

2011-03-10 @ 12:59:03
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0