Vimmelkantig

Hej Vänner!

Idag känner jag mig ungefär som Oscars gubbe här.
Yr, slö, illamående och allmänt vimmelkantig. Tycker tom att jag ser suddigt.
Tagit både alvedon och järn. Legat i sängen hela dagen med undantag för att hänga lite tvätt och äta.
Ingen rolig dag. Men jobbet väntar på mig och det blir att jobba kväll idag och dag i morgon.

Ringde chefen och försökte slänga in ett par semesterdagar eftersom jag ändå var obokad, men det gick inte för sig. Det hade jag iofs inte trott heller =)

Och i morgon är det redan midsommar. Tänka sig vad snabbt tiden går.
Ska somsagt jobba, men på kvällen ska vi ner till Gemla och svärföräldrarna. Så det blir lite firande i helgen för våran del iaf.


Hoppas att ni har en bra dag!
Och OM vi inte hörs... TREVLIG MIDSOMMAR!!



Kommentarer
Postat av: krillan

Trevlig midsommar på dig med! :)

2011-06-23 @ 23:40:23
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: ☆ Hemmafru & Gravid v27 ☆

Ha en trevlig midsommar!! :)

Kram.

2011-06-24 @ 17:03:07
URL: http://mellie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0