Vad har hänt?

Nu har det stått lite stilla ett tag.
Men ni vet att det blir torka här då och då.
Det har egentligen inte hänt jättemycket heller för den delen. Mest jobb, jobb och jobb.

Helgen har spenderats vid mina föräldrar.
En helt underbar helg! Och fint väder!
Barnen har badat och vi har bara varit.

I lördags fyllde jag dessutom år. Så nu är jag en gammal dam.

Av min älskade fick jag en jättefin väska till kameran. Har önskat mig det läänge! (bild kommer)
Och av mamma fick jag en parfym och ett linne =)
Till mig själv gav jag en ny suflett till Bugaboon! Jättenöjd!

Resan Upp. Stannade och rastade lite


Wille Badar. Det var svårt att få dem på bild ;)


Nu snackar vi barnvagn =)


På söndag eftermiddagen så började jag vissna lite. Blev värre och värre och hela gårdagen låg jag utslagen i feber och en förkylning, i en lägenhet vars värme var uppe på 40° och vände.
Idag har det varit bättre. Låg med feber hela förmiddagen, men efter middagstid och efter pandodil och en dusch så har jag piggat på mig lite.
Skönt det. Ville inte missa mötet på jobbet i morgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder! :) Och så roligt att se att de var uppdaterat! yey! ;)

barnvagnen blev jättefint.



Hur går de med magen då? :)

Kramar

2011-06-14 @ 12:52:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Å va mysigt!! :) Skulle ni ta reda på könet eller skulle de bli överraskning?



Jodå de e väl rätt bra. Har tid på vårdcentralen idag för det verkar som att edvin fått en allergisk reaktion mot medicinen han ätit för lunginflammationen.

Suck!!

does it ever ends? Stackars lille pojken.



Kramar!

2011-06-15 @ 12:35:36
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0