Bjuder upp till 31-års kalas!

Det dukas upp till kalas i trädgården


Svägeskan Katarina med Ace


Svärmor Lena, Ts Mormor Irma och Farmor Tyra


Oscar & Wille med kusinena Emma och Anna och min svägerska Camilla



Tobbe och Katarina. Så fina syskon


Tobbes Mormor och Farmor Irma och Tyra, Svärfar Bengt-Olof, Jag, och Svägerskan Katarina


Nästan alla samlade


I söndags samlades i åter alla igen för att gratulera Tobbe på sin 31-års dag!

Dagen bjöd på God mat och fika, många skratt och underbart sällskap!
Min sambo har verkligen Underbar släkt! ♥

Även vädret var på vår sida denna underbara dag!

Tack alla ni för en underbar dag! Och Grattis igen älskling!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilka underbara bilder - så härligt ni ser ut att ha! :-)



Hittade just till din blogg, riktigt mysig känsla får man, en blogg jag kommer följa. :-)

2011-06-27 @ 18:50:33
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0