Shoppat loss

Igår när T kommit hem, och vi ätit gick jag ner till knalleland och shoppade loss lite.
Var tvungen att hitta på någonting till T i födelsedagspresent. 31 år på söndag ♥

Hittade massa fint. Inte bara till honom.
Fyndade även varsin söt tröja till pojkarna, ett par jeans leggings, en tunika och lite hårspännen till mig själv, och så dessa. Lampskärmarna.
Har varit på jakt efter sådana och nu hittade jag på Eko. 129:-/st. Så söta! Nu vill jag bara ha lite finare, lantligare lampfötter. Dessa lampor står på våra sängbord.

Bilder på både pojkarnas och mina kläder kommer


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga lampskärmar!! :) Jättehärliga.

Nyfiken och se hur erat sovrum kommer bli sen.

Kram

2011-06-21 @ 13:11:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0