Min älskling



Kan man ha fler kärlekar samtidigt i ett lyckligt förhållande?

Ja det är klart man kan! Här är mitt vänsterprassel! Åh så jag älskar denna sak!
Idag kom ett brev på posten att jag hade ett paket att hämta, liggdelen till Bugaboon som jag köpt begagnad (men aldrig använd).

Var bara tvungen att montera dit den och drömma mig bort en aning. Så jag längtar tills det är dags att köra runt en liten bebis där.
Liggdelslocket ska bytas till en mer passande färg sedan. Satt bara dit det som säljaren skickade med så jag skulle se hur det blev.

Men jag är så kär. Denna vagnen har verkligen allt jag vill ha! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

ja det kanske är värmen, fast idag var hon sig själv igen min lilla tjej :) så härligt ! åh tusen tack, din blogg är supermysig den också !



de där vagnarna ser så smidiga ut ! :) och vad fint med rosa !!

2011-06-30 @ 21:42:18
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Sandra

Fint, de ser smidiga ut :) Perfekt i en stad. Här ute skulle de dock aldrig gå tror jag. :) Behöver terrängvagn här ;) "skratt"

2011-07-01 @ 12:41:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0