Dumpade av en plasttoffel!

Jag har spenderat ett par tre timmar på stan.
Fy vad varmt det är (klagar inte, men jobbigt med gravidmage!) Det  var riktigt jobbigt, men stannade upp en liten stund och köpte mig en kaffedrink och slog mig ned i skuggan i stadsparken.
Tittade in hos en optiker som jag blivit tipsad om och fick en tid redan om en timme.

Undersökningen var kanonbra! Och så duktig och trevlig optiker.
Har aldrig fått en så noggrann undersökning!
Det var som befarat att min syn har försämrats riktigt riktigt mycket! Det var ca 3 år sedan jag kollade den senast.
Fick på mig ett par nya linser, och OJ vilken skillnad. Jag måste ju ha varit blind i linserna jag hade.

Nu väntar snart barnen på dagis på att få komma hem.
Jag var bara tvungen att kasta upp fötterna på rumsbordet bredvid bordsfläkten en stund.
Mina sköna sommarskor med lite klack som jag har haft de senaste dagarna kommer nu få lämna plats år de fula "foppa tofflorna"
Det är äckligt vad fötterna svullnar och tar stryk i hettan!


'


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hihi, känner igen det där - gick också bara i foppa-tofflor när jag var gravid med sonen som föddes i augusti. ;-)

2011-06-30 @ 16:17:59
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0