Tillåt mig att gnälla en aning

Pijoo vilken envis och och bråkig liten flicka jag har i magen idag!
Hon har, ända sedan jag gick upp i morse gett mig en hel drös av sammandragningar! Inte alls kul. Känner dem i hela magen och hela svanken och korsryggen.
Foglossningen tycks ha blivit sämre och det låser sig både lite här och där när jag suttit/legat en stund!
Jag har inte gjort några speciella kraftansträngningar idag, men har just lagt mig i sängen. Har redan fått två sammandragningar under den korta tiden jag legat här.

Man ska egentligen inte klaga. Jag vet dem som har förjävliga graviditeter.
Men denna har varit min jobbigaste! Hoppas för min värld att det inte ska fortsätta såhär i 11 veckor till!
Men det ska det nog inte, det kommer nog bara bli sämre och sämre ;-)

Ibland måste man bara få gnälla av sig lite när det känns jobbigt!

Hoppas ni har en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

klart man måste få gnälla lite :)



Men förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon. Och att du inte behöver ha det så varje dag iallafall.

Kram

2011-07-20 @ 16:15:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Melanie

Äh, man får alltid gnälla! Det finns alltid dom som har "det värre", men man lever ju ändå i sig egen verklighet. Och det är inte alltid lätt eller roligt att vara gravid!

Tycker du att dina 3 graviditeter skiljer sig mycket?

2011-07-20 @ 17:53:57
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Absolut svär och gnäll på! :)Då får man mer energi om man får utlopp för sina känslor. Kram

2011-07-20 @ 20:05:12
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0