Superwoman?

Ibland när man sitter och kikar på tradera finner man minst sagt väldigt speciella saker ibland!
Här ska ni få se något som jag nyss hittade på när jag kollade bärsjalar. Jag var förövrigt väldigt insatt i både ergonomiska bärselar och i bärsjalar ett tag. Nu har man kommit ifrån det lite, men det finns ju ändå kvar i huvudet när man ser barn och föräldrar med selar. Jaja, åter till ämnet.

Kolla in bilderna. Finns det på allvar någon som köper sådant? en "lär barnet gå sele". Detta är bland det roligaste jag sätt! Menar de på fullt allvar att man ska lära barnet gå med hjälp av denna?
Mig veterligen börjar barn gå av sig själva när de är mogna. Komiskt!



Denna är oxå ganska dum. Eller mer AJ AJ AJ kanske. Hur tänkte de här? Att man ska vara superwoman?
Den har inget som helst bälte som skulle kunna ta ner vilken från ungarna på höften, all vikt bärs tydligen upp av axlarna. Som en ryggsäck, fast bakofram.
Hur många meter skulle man orka tror ni? Och hur ont skulle man inte få!?



Bilderna är lånade på tradera.com




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon flinar för fulla muggar men jag tycker att ansiktsuttrycket skriker "Få bort ungarna!"

Haha, det ser ju inte klokt ut och vem orkar det där liksom?

2011-07-29 @ 23:26:52
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0