Shopping

Herrejösses vad oekonomiskt det var att få en liten tös efter 2 pojkar.

I helgen måste jag ner till garaget och gå igenom lådan det står 50/56 på, och se om det är något litet plagg som går att använda till henne.

Känns som vi har handlat mycket, men när man kollar i lådan ser man att det inte alls är så mycket.
Vi har som tur är hittat det mesta på sommar rean faktiskt. Det är verkligen toppen, och det gäller att passa på, för i oktober när hon är planerad att titta ut så lär det ju inte vara någon rea.

Det här är typ det vi köpt. I princip är det strl. 56 på alla plagg utom en ev klänningarna som är strl 62






Ja, jag erkänner. Jag bara ÄLSKAR att handla flick kläder!!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Just därför är jag extra glad att vi väntar ännu en tös.

Håller med dig om att det är grymt kul att handla flickkläder

2011-07-15 @ 16:20:10
URL: http://saratilling.se
Postat av: ☆ Hemmafru & Gravid v30 ☆

Åh vad underbara kläder =D gud så mkt fint!!!

Detsamma till er, ha en underbar fredag! Kram

2011-07-15 @ 18:45:32
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

alltså- jag förstår ju att det är Roligt att handla flickkläder, MEN varför skulle hon INTE kunna ha pojkarnas bebiskläder? :) Menar, det gör henne ju inte mindre tjej för det? :)

Jättefina kläder ni köpt! Fastnade särskilt för de grå mysbyxorna med lite rosa&vitt på :D

hoppas ni får en härlig lördag!:))



//malin

2011-07-16 @ 14:16:32
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0