Shopping och bad

Vi har underbart väder här idag! Vilket vi har haft ett tag nu iofs.
Jag mår väll som jag brukar. Busungen i magen börjar få det trångt och trycker på lungorna, som gör att det är lite jobbigt med andningen.

Vi har precis bestämt oss för att ta en tur till Gällstad och Lager 157. Inte för att jag planerar att köpa något, men det var otroligt länge sedan jag var där så det kan vara kul!
På vägen åker vi förbi "vår" lilla badplats, så planen är att stanna där på vägen tillbaka. Barnen vet inte det än och jag har packat i smyg. Så det blir en glad överraskning för dem! Hoppas att det är lite värme i vattnet så man kan få doppa sig.

Hoppas att ni har en fin dag med underbart väder!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas ni gör några härliga fynd :-) kram

2011-07-31 @ 12:44:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ellenojag

HEj!

tack så mycket :) hittade ni något på lager 157?

och va härligt med snart tre barn, trippel lycka & kärlek!

2011-07-31 @ 21:08:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0