Oscars semesterbrev nr 4, 2011

Lördag 16 Juli...

Hej hemma!

Har varit en kul dag med massor av spännande att titta på och upptäcka i Nostalgibyn.
Morfar och mormor överraskning var att ta med mig till Nostalgibyn som ligger mellan Fellingsbro och Frövi.
Oj vad kul, har tittat på massor av gammla saker, och så fikade vi där.
Vi stannade också till på några loppisar och jag fick en brandbil av mormor jättefin, mormor kan skicka en bild på den i morgon.

Så har gjort illa mig i en tå i köket, tarmpade på brandbilen så jag blev jätteledsen och grät en stund.
Men sedan gick det onda bort tills jag fick se att det fanns lite lite blod på tån då blev jag ledsen igen.
Mormor frågade om jag ville ha plåster på jaa det ville jag men då gjorde det jäätte ont så mormor fick ta bort plåstret då blev det bra och det onda gick bort.

Jag har ätit potatis och falukorv med stuvade morötter, det var gott och jag blev jättemätt.
Sedan har jag hjälpt till att städa lite hos kaninerna, alla småungarna har flyttat från sina mammor till egna burar, och så den kära vattenkannan förstoss.
Nä nu får ni inte veta mer idag, jag hör av mig i morgon.

Kram Mamma och kram Pappa och kram William
Från Oscar




 


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ja, foto är mitt största intresse så den betydde ju väldigt mycket... o den var ju dyr också!

2011-07-17 @ 13:10:28
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Visst rusar den förbi?! Häftigt och skrämmande på samma gång :D Och Lova tackar så mycket också!! Kramar

2011-07-17 @ 16:52:04
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0