Oscars semesterbrev nr 2, 2011

Torsdag 14 juli

Hej på er där hemma!

Idag har jag varit ute hela dagen och börjar känna mig trött.
Måste duscha säger mormor, ja säger jag.

Har grejat jättemycket idag, har cyklat med mormor och Linn och postat ett brev.
Provat morfars åkgräsklippare, lekt i sandlådan och busat med hundarna.
Elvis skulle bada men mormor fick bara med rumpan på bilden, oj, oj, han var jättebusig trodde att gräs var mat va tokigt.

Har varit med mormor och morfar till Lindesberg och handlat, mormor köpte rosor och jag fick välja färg rosa tyckte jag var jättefin.
Mormor och jag åkte till Ann-Sofie som fick rosorna hon blev så glad.
Busade lite med Evelie innan vi åkte hem

Ha ha Wille, jag har också ätit pannkaka idag med jordgubbssylt och grädde mums vad gott...
Och i kväll har vi ätit hamburgare.

Nej nu tror jag att det var allt för idag, hör av mig i morgon.

Kram mamma
Kram pappa
Kram William

Just det! Jag glömde bort att jag har vattnat hos mormors kaniner med!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0