Nerverna på spänn!!



Idag är det en väldigt nervig MAMA här hemma.
Shit säger jag. Det bara pirrar i kroppen av nyfikenhet och spänning.

Klockan 17.oo har vi beslutat för att börja köra mot Göteborg.
Dels hittar vi inte till kliniken, och dels är det mycket vägarbeten nu. Så vi vill vara ute i god tid. Går hellre en sväng och sitter och väntar ett tag ist för att stressa och oroa sig för att inte hinna.

Klockan 19.oo ska vi vara inne. Och då får vi se vår lilla "Albert" som bebisen just nu så fint heter.
Flicka eller pojke? Ja det kan inte bli mer spännande!!

Tävlingen kommer in på bloggen ikväll när vi kommit hem.


Min mamma mejlade och frågade och hon och min lillasyster fick vara med och tävla.
Självklart var mitt svar. Men hon är minst lika nyfiken som mig på att få veta vad det är i magen, så frågade henne om hon verkligen kunde hålla sig till på lördag när svaret avslöjas i bloggen.
Svaret jag fick var NEJ NEJ NEJ! haha! Så hon bestämde sig att hon hoppar över tävlingen och att jag ska ringa henne direkt vi vet svaret.

Men herre jösses vad nyfiken jag är nu!


Kommentarer
Postat av: krillan

Spännande och lycka till! :D

2011-07-07 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0