Mot Ullared



Nu har jag mätt fönster och tavelramar och jag vet inte allt här hemma.
Så snart T kommer från jobbet så åker vi till Ullared!

Ska bli jättekul! Har inte varit där sen innan jul. Är beredd på att det kommer bli riktigt jobbigt för mig. Men vi måste dit, jag och åker hellre nu än när jag är ännu längre in i graviditeten.

Vet att vi ska ha en hel del.
Blandannat regnställ till killarna, lite bebiskläder/saker, tavelramar, gardiner, sängkläder.
Tusenlapparna har en förmåga att bara fly kontot när man är där.

Erkänner såklart att bebis sakerna är det roligaste av allting! Haha!

Vad har ni för er en sådan här fredag?


Ni är ganska många som är med och tävlar nu! Jätteroligt!!!
Jag har inte godkänt era kommentarer än (om ni undrar var de är) Tror jag ska vänta med det till på lördag så man inte kan tjuvtjika på vad de andra har svarat.




Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Fin du är!!!

2011-07-08 @ 14:39:22
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmmm...behövs det inhandlas bebiskläder så börjar man ju misstänka att det är en tjej ni väntar. annars har ni väl säkert en hel del efter brorsorna. ;-)

2011-07-08 @ 17:01:36
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Mysigt det lite shopping stumpan :) Jag har ju varit med och tävlat såklart!! Men jag blir lite tveksam, jag står fast vid mitt svar, men det är bara för att du är så smal och har bara en mage ju :) Då säger man oftast att det är killmage!! Statistiskt så är det 75% chans att få flicka efter 2 pojkar!! Ska bli spännande att se vad vi får nästa :)



Kram på dig gumman!!

2011-07-08 @ 17:28:24
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0