Med gråten i halsen

Nu har mina små troll lämnat boet. Och det var verkligen med gråten i halsen jag såg dem åka iväg.
De ska vara hos farmor och farfar ända till helgen.

Vi har ALDRIG barnvakt. Och jag har ALDRIG varit ifrån de båda såhär länge!
Det är så tyst och tomt här hemma.

Samtidigt ska jag försöka att bara njuta av att vara barnledig. Fast att jag saknar ihjäl mig efter dem.
Någon dag i veckan ska jag till optikern igen.
Imorgon kväll ska T och jag på bio och ut och äta.
På torsdag ska vi till Göteborg och göra ultraljudet, och på fredag ska vi till Ullared och shoppa järnet!

Sen åker vi och hämtar hem våra små älsklingar i helgen.




Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

förstår att det känns jobbigt!

2011-07-05 @ 10:30:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter skönt. Vi har mulet väder. Blåsigt och stundvis kyligt. Tråkigt minst sagt. Vill ha värme! :/ INnan sommaren är slut.



Nej den va god :) det var marängtårta med någon kola i. Grädde och jordgubbar. Mm..

2011-07-05 @ 12:35:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

förstår att de kändes konstigt. vi har heller aldrig varit ifrån våra på det viset. och det är extremt sällan vi har barnvakt.

Man får som en klump i magen, och en känsla av att något inte stämmer, någon fattas.



Men passa på att ta de lugnt nu och njuta av varandra och egentid tillsammans. Snart kommer lille bebben å då blir det fullt upp. :)



Kram

2011-07-05 @ 12:47:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0