In i minsta detalj



Hej på er!

Här har det varit lite tyst idag.
T har nu semester! Känns väldigt lyx att ha honom hemma. Har hela dagen har jag gått runt och trott att det är lördag *gravidförvirrad*

Han var dock borta hela förmiddagen på jobbet ändå. Men det var för att göra lite arbeta åt sig själv.

Efter lunchen så bestämde Oscar att vi skulle till djurparken. Han planerade allt in i minsta detalj.
Inne i parken har de små traktorer som man får köra om man stoppar in en tia.
Och dom skulle han köra.
Han smidde planer här hemma innan vi gick.

- Mamma, jag behöver min plånbok
- Vad ska du med den till Ogge?
- Jag måste ha pengar i den, för jag ska köra den gröna traktorn i djurparken.
- Vad kostar det att köra den då?
- *Tänker en stund* Mamma det kostar 30 kronor.

Haha, det är så kul att höra om alla hans idéer

Det var mysigt i djurparken. Men jobbigt för min del. Väldigt jobbigt faktiskt. Känns som om magen har blivit mycket tyngre nu på bara några dagar.
Turen avslutades förstås med glass


Kommentarer
Postat av: Carolina-mamma till småprinsarna

Hej smulan :) Gud vilka gograbbar ni har!! Tänk vad fort det går, snart är väl våra så stora också :) Ja jag förstår dig till 100 när det gäller en liten dotter!! Guud vad kul! Jag vill också väldigt gärna få en dotter nästa gång :) Vi vill ha fyra barn så blir det inte nästa så kanske nästa ändå! Men min mamma brukar skratta lite åt mig, för när jag var liten så sa jag alltid att jag skulle ha två pojkar först och sen en liten tjej :) Vi får väl se om det stämmer.. JAg tror alla tjejer, nästan iaf, vill uppleva en dotter också, man skulle kunna få 10 pojkar och älska dom över allt, men en tjej åtminstone :) Det blir bra!! Vad har ni namnet ifrån? Det måste vara gammalt? Alltså på ett bra sätt.. Jättefint tycker jag :)



Kram på dig fina

2011-07-12 @ 10:23:41
URL: http://carolinamedfamilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har alltid så härliga bilder. Jag blir tokig snart av att inte kunna ladda upp bilder hemma. Suck. Vill ha ett fungerande internet.



mysigt att få vara hemma alla tillsammans. :)

Se till att vila när du kan bara, du behöver det. :)



Kram

2011-07-12 @ 17:53:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0