Grillkväll i granbäcken

Igår kväll efter fyrhjulings körandet åkte vi hem till Tobbe och Novalie för en liten grillkväll.
Mycket trevligt!

Barnen har inte setts så mycket på sista tiden, och uppskattade det verkligen. De lekte och lekte hela tiden. Jag har aldrig sett dem leka så mycket med VARANDRA!
Det brukar mest vara lek var och en för sig, och bråk om vem som ska ha vilken sak.  Idag var det lek om hertig och prinsessa, och prins och prinsessa, hajar, och jag vet inte allt.

Väl påväg hem så ropade William hela tiden efter "Dova"=Nova=Novalie. Fick förklara flera gånger att Novalie skulle sova, och William och Oscar med, eftersom klockan var mycket.

Hemma var det bara en snabb tvätt av händer och ansikte, kissning och tandborstning. Sen somnade de så sött direkt de lagt huvudet på kudden. Mina hjärtan! ♥





Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Se där.. Då har du ju iaf någon att umgås med. Lite trist att inte ha så många. Man behöver vänner omkring sig =)

2011-07-29 @ 12:34:28
URL: http://saratilling.se
Postat av: Sandra

Haha, ja jag kände mig som ett levande frågetecken där ett tag. "skratt"

2011-07-29 @ 13:19:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder. :) Ni verkar ha haft det supermysigt! Vad skönt med sådana dagar och kvällar.



Kram

2011-07-29 @ 13:20:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0