Det är bröllop på G

Godmorgon på er.

Vart dåligt med uppdateringar igår trots allt.
Resan upp gick bra, men tog ganska lång tid pga semestertrafiken.
Väl hemma blev vi bjudna på hembakad pizza, sen blev det en kväll i soffan.

Idag väntas det bröllop! Min lillebror hann före mig! Vem hade trott det?!
Så glad för deras skull!
Det är sagt att det ska bli regn idag. Hoppas att det inte stämmer! Det är planerat att bröllopet ska hållas utomhus.

Hoppas att ni får en fin dag!


Gott med lite smörgås i bilen på väg upp till mormor och morfar
(givetvis står vi parkerade och äter om ni undrar varför inte W har bälte)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, va kul med bröllop!

2011-07-23 @ 19:27:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad roligt med bröllop!:) Jag gick också på bröllop med kula:) Fast då i vecka 19 tror jag det var:) kram

2011-07-23 @ 20:28:16
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0