Dålig bloggskötsel

Dålig blogghelg hittills, men har ju ett liv utanför bloggen med.

Igår hade jag en riktigt dålig dag! Var till läkaren och trycket visade 90/50, Inte alls roligt kan jag tala om.
Jag blev iaf sjukskriven fram till semestern vecka 29.
Det skulle ju inte ha varit så många jobbdagar, men jag känner att jag verkligen inte klarar av det.

Dagarna går upp och ner. Idag har jag haft en relativt bra dag. Men ibland har det svartnat smått för ögonen, törsten har kommit och har varit tvungen att skynda till en sittplats.

Samtidigt kan man inte sluta leva heller. Motion är ju bra för trycket.
Jag tror att det kommer bli skönt att bara vara hemma från jobbet nu, och inte stressa. Det är nog viktigt att INTE stressa, och det är ju oundvikligt i mitt jobb, tyvärr.
Hade, (som jag oxå sa till läkaren) varit skillnad om man haft ett kontorsjobb.

Nu vart det massa svammel, och inte ett inlägg om det jag egentligen skulle blogga om.
Lägger in ett inlägg till nu, så får ni se vad vi pysslat med idag. Kan avslöja att jag är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0