Piggelin


Här har vi precis fått lillen i säng.
Han vägrade verkligen sova. La honom på nytt flera gånger, men det slutade med att han stod innanför dörren och skrek allt han hade.
Så han fick komma upp till oss.
Tänkte att han kanske var hungrig eftersom han ätit lite dåligt ikväll, men han ville inte ha något.

Antagligen var han bara inte tillräckligt sovtrött. Det blev så konstigt med middagsvilan eftersom vi var på vårdcentralen, och sedan var vi tvungna att laga mat och äta. Så klockan var nog halv ett - ett, innan han kom i säng.

Nu ligger han och verkar ha somnat bums i alla fall.

Själv sitter jag och funderar på att sova jag med.
Imorgon blir det att gå upp före klockan 6 för att bege sig till jobbet. Dock har jag bara mig själv att tänka på i morgon när jag ska iväg, eftersom både T och barnen är lediga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0