Ond cirkel

Förövrigt är jag inte alls bra här hemma.
För en vecka sedan insjuknade jag.
Hosta hosta, och snor, ögoninflamation, mm.
Hela denna veckan har jag levt i soffan eftersom jag har så ont i magen och bröstet av hostan.
Det är så illa att jag får gå dubbelvikt, och blir svimmfördig av smärta!
Ringt vårdcentralen idag, och fick tid att komma dit på måndag om jag inte är bättre. Eftersom jag då oxå behöver ett sjukintyg.
Detta är jädrigt jobbigt och tar på både förhållande och familjeliv.
Barnen klättrar på väggarna eftersom jag inte kan aktivera dem. Förskolan har inte varit altuell då deras hälsa varit upp och ner även den.

Vi har hamnat i en ond cirkel! Den verkar inte heller gå att komma ur. Jag vet inte vad vi ska göra.
Jag ser ändå en possitiv sak i allt erlände. Denna återkommer jag till när tiden är inne.




Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Vilken fin familjebild, verkligen!!

2011-01-31 @ 21:10:23
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0