Glada killar och konstiga arbetstider




Det var ett par glada killar som lämnade hemmet i morse. Hur det kommer sig att de var på så bra humör har jag inte en aning om. Men skönt var det.
Själv har jag legat på soffan en timma och surfat runt. Så skönt att ta det lugnt!
Anledningen att barnen är på dagis, och inte jag på jobbet är att jag jobbar kväll. Men har "utbildning" med jobbet en så konstig tid som 10.30-12.00
Mellan 12-14 ska jag hem igen, för att sedan börja jobba. Kl 14 egentligen. Men tänkte börja kl 15 ist eftersom jag inte är bokad.

Kommer ioch med dessa tråkiga tider inte träffa mina busfrön på hela dagen! Åh vad jag kommer sakna dem när jag kommer från jobbet kl 22 i kväll.

Dags att dra igång dagen nu med lite frukost och uppfräshning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0