Lekdejt

Idag har vi haft lekdejt med söta Anja och hennes barn.
Det var första gången killarna träffades och detta gick utmärkt.
Min Oscar är lite äldre än hennes Elton, min William är lite äldre än hennes Mille, och hennes Minna är lite äldre än min Junie.
De lekte så fint tillsammans och mammorna fick prata av sig.


Oscar och Wille


Elton, Mille och Anjas man


Sötaste, snällaste lilla Minna

Nu har min lilla älskade Junie äntligen somnat efter flera timmars vakenhet.
En flaska ersättning var vad som krävdes, sen slocknade hon i gungan. Måste börja ge lite extra då och då. Märker att hon behöver mera än vad jag har att erbjuda.
Ska passa på att ställa mig på motionsbandet nu medan hon är lugn. Har inte blivit nån motion idag.

Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

va duktig du e som motionerar!:))



med Elias tog det ..ja det är ju svårt, beroende på hur man ska räkna?;) vi bestämde oss i nov-07..då slutade jag tvärt med ppillrena.. blev gravida i början på januari... men fick missfall.. blev gravida på 1a äl därefter.. men fick återigen missfall denna gången i v8... och sedan 3st till tiiidiga mf...

sedan tog vi en månads paus och första äl därefter blev jag gravid med Elias!:)))

Elvin var helt oplanerad. vi försökte inte alls ;)

jag trodde att jag redan var gravid - det KÄNDES verkligen så.. :)) Men icke.. Så vi var oskyddade och woopsie! ;)

Så jag verkar inte ha särskilt svårt att bli gravid åtminstone.. ;)

Får se hur det blir när vi ska ha 5 dagar före äl... :) räknar med att det kommer ta några månader iaf..:)



Va skönt det låter - även om det såklart blir mer tvätt, mer stök (ja kanske inte nu när hon e bebis men sen.. hehe) o mer matåtgång osv osv :))



Vissa dagar längtar jag jättemycket och 2a dagar känner jag inte för det alls haha ;)



När Oscar blev till trots ppiller, hade du haft magsjuka? ätit pencillin eller dylikt då?

Eller missat nåt ppiller lr nåt?

Vet ju att det är lätt hänt (missar oftast något per månad... och får då äl-känningar på en gång!)



Nu svamlar jag på, som vanligt ;)

Låter som ni haft en härlig dag med playdate o allt!:)))



kraam!:D

2011-12-06 @ 20:23:11
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: Frida

Sv: Dem är super goda men väldigt kladdiga fortfarande då det glutenfria mjölet inte riktigt binder som vetemjöl

2011-12-06 @ 20:27:01
URL: http://endeliminvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad mysigt med lekdejt.



Sv: Tack. Hon är världens goaste. :-)

2011-12-06 @ 20:28:22
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad roligt! Hur träffades ni?:) Ja jag förstår om det tar tid:) kram

2011-12-06 @ 21:24:07
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Va härligt att få busa och fika lite !! det är sånt jag kan sakna ibland nu när jag jobbar hela veckorna - men snart är det helg och då får vi passa på :) Ha en mysig kväll vännen !! kramar

2011-12-06 @ 21:30:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: fia

ohvad kul! :)

Jag har grått, jag är så töntig för jag har svårt med färger, men jag måste börja bli lite färgglad ;) Så funderar på något fin lila eller något sen. =)

2011-12-07 @ 08:47:13
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0