Till Ullared

Igår kväll innan vi somnade så låg jag och T och småpratade lite (som vi ofta gör i sängen)
Frågade om han sett min amningskudde när han varit i källarförrådet tidigare under dagen. Det hade han dock inte gjort. Amningskudden gjorde jag själv när jag väntade Oscar, och den har varit nedpackad sedan vi flyttade hit för 3½ år sedan.
Vad jag minns av den så var den för stor och otymplig, samt för hårt stoppad. Sen kan den ju inte lukta och vara så jättefräsch om den legat där nere så länge.

Ångrar att jag inte köpte en när vi var i ullared. (kollade inte efter en, men jag tror att de borde ha?)
Vi har ju inte långt till ullared, så jag tror att vi bestämde att vi skulle åka dit en kväll i veckan när T slutat jobba.
Skulle oxå behöva ha en hissgardin till Sy-rummet (vilket ullared hade snygga och billiga) Och så fler kallingar till killarna, nu när Wille inte använder blöja så mycket längre.

Nu ser jag verkligen fram mot att ta en liten snabbis dit. Bara för att inhandla det lilla. Man behöver ju liksom inte bara åka dit 2 ggr om året och storhandla när man har så nära. Det har vi gjort hittills.

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Hoppas du finner någon du gillar!:)Glöm inte och tävla;) kram

2011-08-15 @ 15:55:15
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Sandra

Händigt att ha så nära till en billig och bra butik som Ullared :)



Å så mysigt. Snart har ni er lilla bebbe. Gud man blir ju sjuk. haha. Har träffat två små (5 månader) o hugaligen. Haha :)



Kramar

2011-08-15 @ 16:48:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: ☆ Mamma, Gravid & Nyskild ☆

sv, hihi ja nu längtar man massa tills man får ha sin lille bebis =D Visst e gekås underbart?! ^^ jag bor en kvart från affären =P ska in en sväng imorn igen till gekås, sen måste jag fixa så jag får komma till min nya BM i ullared, måste kika blodtrycket =/ var på gränsen innan jag åkte från örebro och nu har svullnaden blivit ännu mer plus huvudvärk på det :( Alltid e det nått! Skönt att bebis snart är här :)



Kram

2011-08-15 @ 18:35:40
URL: http://karlekmedordochfoton.blogg.se/
Postat av: michaela med bebis

hihi..ja ullaredresor kan man aldrig få för många av ;) bor ni i lägenhet förresten? har fått för mig det men det måste vara en stor sådan om du har plats med (snart) tre barn OCH syrum ;) blir lite avis, önskar mig fler rum här hemma också!

ha en fin kväll nu!

kramar.

2011-08-15 @ 20:05:17
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: nettan

Jag är ju en sån udda varelse som aldrig har varit och handlat på Ullared, känner mig lite unik ibland för det men det tycker nog ingen annan.;)



enkla nettan

2011-08-16 @ 11:45:35
Postat av: frida

Jag köpte min amnings kudde där för en billig peng :)

Den har även vart perfekt att ha i Noels lekhörna bakom honom när han får för sej att slänga sej bakåt ibland :P

2011-08-17 @ 00:36:52
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0