Söndagsplaner

Godmiddag på er!

Fy, tycker det är riktigt mycket slöardagar för min del nu. Ligger på soffan hela förmiddagen. Tar mig inte för någonting. Orkar inte helt enkelt. Magen är så jobbig och lillan trycker på alla organ. Magsäck och lungor ligger mest risigt till.

Hade en jättebra kväll igår med alla fina jobbarkompisar!
Alltid lika roligt att umgås med varandra. Nu blir det antagligen inte mer innan lillan har kommit. Så kommer åka och hälsa på på ett möte när hon är född.

Nu ska vi snart inta lite mat. Kl 14.30 ska vi infinna oss på bio.
Barnen är helt galna i Bilar filmen, de kan se den 10 gånger på rad här hemma. Så nu beslutade vi att vi ska gå och se på Bilar2. Kommer bli jättespännande och gå på bio med killarna. Oscar och jag har varit på Bio en gång. Då gick det bra! William har aldrig varit på bio, så det blir en ny erfarenhet.
Han är ändå snart 3 år, och älskar Bilar, så jag tror det kommer gå bra. Om inte får vi väll gå ut. Värre är det inte.

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Melanie - mamma till Moa & gravid med tvåan.

Men du, det ska du väl inte ha dåligt samvete för! Du ska passa på att vila, eller hur:) Och känner man att man inte orkar, nej då orkar man inte. Kroppens sätt att säga ifrån. Passa på att vila så mycket du kan när tillfällena ges.

Kram!

2011-08-28 @ 19:54:39
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Maria

Junie, vilket fint namn!! :) man hoppas ju såklart på att få en flicka någon gång så man får använda ett fint flicknamn också! ;) jag tycker det var lättare att komma på flicknamn än pojknamn konstigt nog.. :)



Åh tänk när min William är så stor så han får följa med på bio! :)

2011-08-28 @ 21:18:49
URL: http://msomimaria.blogspot.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja, att man kan mysa till det med levande ljus är väl en av dom stora positiva grejerna med mörkare tider! :)



Hoppas bion med dina barn var och gick bra! :)



KRAMEN

2011-08-28 @ 21:35:24
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Förresten, vilket fint namn ni valt att ge sessan i magen! :)

2011-08-28 @ 21:41:53
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar Tack så hemskt mycket!



Ja det är ju en del olika fack med kardborre & nåt med dragkedja inuti, sedan är det ju varsitt termofack på vardera sida & så två små fickor i själva locket. Svårt att förklara, jag kan ta en bild imorgon så får du se helt enkelt! :)

2011-08-28 @ 23:00:22
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon..Sina barn är allt för en så det är klart man vill shoppa massa fint till dem..I bland kan det bara bli lita överdrivet men det är så svårt att låta bli..men vad gör man inte för sina sötnosar..I dag lämnade jag min prins helt själva och det kändes i hjärtat..fick massor av tårar...men ska komma tillbax vid 11 för de ska äta strax över så då ska ja få vara med den första gången.i morgon ska han sova självao det är jag lita orolig över..han ska inte ha sin snutte filt med sig för den ska han bara ha hemma o ska försöka utan napp med men den finns där i falla i fall..skönt att man bor max 5 minuter i från..ser dagiset utan för mitt fönster...kändes ändå bra att lämna han för han är i goda händer o trivs o han blev inte ledsen o det är det som är det viktigaste..

när man väl börjar jobba är det bara 2 till 3 dagar i veckan han kommer vara där..bara denna vecka som är inskolan sen är det 2 till 3 dagar i veckan han kommer vara där 6 timmar per dag..kommer gå så bra..Ha en fin måndag.kram

2011-08-29 @ 10:11:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Cissi

Den var jag och E och såg för några helger sen :)

Vad tyckte ni om filmen?

2011-08-29 @ 10:48:17
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja jag minns det var jobbigt med lungorna. Men för var vecka så är du närmare det underbara:) kram

2011-08-29 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0